Amiben a legjobbak vagyunk

 

Amiben a legjobbak vagyunkA Case IH 1999-ben indította útjára azt az első CVX traktort, amelyben megtalálható az ágazatban kiemelkedőt nyújtó automata teljesítmény vezérlés (APM=Auto Productivity Management). Ez a funkció automatikusan vezérli a motort és a sebességváltót, forradalmasította a traktor vezetési élményét. A CVX sebességváltókat a hatékonyság maximálizálására és az üzemanyag fogyasztás csökkentésére terveztek. A CVX-ben végtelenített sebességfokozatok vannak, melyek biztosítják azt a működésvezérlő logikát, mellyel a teljesítmény és a hatékonyság között meg lehet találni a tökéletes egyensúlyt.

 

 

Amiben a legjobbak vagyunkA hidegen járó és csendes SCR olyan motor kipufogógáz utókezelő rendszer, amely a motoron kívül a kipufogó rendszerben működik. Ahelyett, hogy negatívan befolyásolná a motor teljesítményét, ténylegesen inkább javít rajta. A Case IH Tier 4B technológia nagy teljesítményű berendezéseihez nincs szüksége a részecskeszűrők felújítására vagy bármilyen hűtött kipufogógáz visszakeringető (CEGR) technológiára.

A legelőször 2003-ban Maxxum traktorokban bevezetett, majd 2007-ben Puma traktorokban használt, jól ismert 6,7 literes motor hajtja 2009 óta a közepes lóerő teljesítményű Magnum 180-225 traktorokat is. Elektronikus nagynyomású, közös ággal rendelkező üzemanyag rendszert használ a változó körülmények közötti gyors reagálás érdekében.

Motor jellemzői:

  • 4 vagy 6-hengeres turbótöltős/utóhűtéses
  • Egyetlen felfüggesztett bütyköstengely görgős rázókarokkal
  • Hagyományos vagy Wastegate turbótöltő 210 LE felett
  • Elektronikus nagynyomású, közös ággal rendelkező üzemanyag rendszer a jól reagáló teljesítményért
  • A hosszabb olajcsere intervallumok időt takarítanak meg, és mérséklik a karbantartási költségeket

Amiben a legjobbak vagyunkAz összes kombájn Small csöves rotorja új verőléc beállításokkal került beépítésre. A cséplő konkávot fedő forgórészt új verőléccel látták el, hogy korábban történjen a cséplés és a különválasztás, miközben a leválasztó területet lefedő forgórésznél meghagyták a hagyományos verőlécet, így az utolsó gabonaszem elkapására is alkalmasak a hegyes lécek. Az előnyt a nagyobb cséplő és különválasztó kapacitás jelenti, ami kisebb veszteségeket eredményez, valamint ezáltal a rotor kevésbé érzékeny az aratási feltételek változásaira.

A tört gabonaszem a jó mintaminőségre mért csapás, nem csak a sérült magok miatt, hanem azért is, mert könnyen kirepülhetnek a kombájn hátuljából. A Case IH kombájnok az Axial-Flow® cséplési technológia és a legújabb Small Tube rotor előnyeinek köszönhetően következetesen kiváló minőségű gabonamintát adnak. A verőléceket a rotor körül négy spirálban rendezik el, ami nehéz körülmények között is javítja a cséplést és a szalma minőségét. A rotorház a gép mindkét oldaláról elérhető, miközben a könnyű súlyú, csereszabatos modulok könnyen kivehetők és cserélhetők, hogy megfeleljenek a különböző terményeknek – ez az Axial-Flow® egyik valódi előnye.

Amiben a legjobbak vagyunkMindig is nagy érdeklődés övezte a gumihevederes járószerkezetek alkalmazását a mezőgazdasági gépeken, és a gyártók mind a mai napig törekednek olyan hevederes járószerkezetek kifejlesztésére, amelyek a talaj védelme mellett a vonóerőt is növelik. A CASE IH legbriliánsabb lépését mérnökök tették meg több, mint 20 évvel ezelőtt. A hagyományos hevederes járószerkezetektől eltérően az volt a céljuk, hogy kombinálják a két keréktengely és a négy talajkapcsolat előnyeit a hevederes járószerkezetekkel. Ezért volt a Quadtrac 1992-es prototípusa úttörője annak a sikertörténetnek, mely ma már a CASE IH mezőgazdasági gépek lenyűgöző sorozatát jelenti integrált talajvédelemmel és a lehető legnagyobb vonóerő megtartása mellett.

❙❙QUADTRAC, AXIAL-FLOW ÉS MAGNUM ROWTRAC

A „puhaléptű” Quadtrac-ot a nagy vonóerejével a nagy Axial-Flow ® kombájn követte 2009-ben opciós első gumihevederes járószerkezettel és hátsó gumikerekekkel. Ez optimális súlyelosztást, nagy talajjal érintkező felületet és nagyon jó fordulékonyságot biztosít. A 2014-ben bemutatott Magnum Rowtrac típussal a CASE IH fejlesztő mérnökei a következő briliáns lépésüket hajtották végre. Egy kerekes járószerkezető traktor, amelyen a hátsó kerekek helyett gumihevederes járószerkezet található beépítve a gépszerkezetbe. Itt a nagytestvérről, a Quadtrac-ról ismert és nagyra értékelt hatások ugyanúgy érvényesülnek: kisebb talajnyomás, nagyobb vonóerő és, ha még kétség maradna efelől, a munkavégzésre rendelkezésre álló hosszabb időszakok a csúcsszezonban a talaj védelme mellett.

❙❙JÓL BEVÁLT ELV

A kipróbált és jól bevált 5-tengelyes működési elvvel a CASE IH hevederes járószerkezetek nem csak optimális súlyelosztást biztosítanak a teljes talajjal érintkező felületen, hanem kiváló fordulékonyságot is lehetővé tesznek lágy és kényelmes vezethetőség mellett a szántóföldön és közúton egyaránt. Hűen a mottóhoz, miszerint:

Csak az eredetiben bízzon! A CASE IH két évtizedes tapasztalata a vállalatot a piac elsőszámú szakértőjévé tette a nagyteljesítményű és talajkímélő technológiával.

Olyan partnereink véleményét, történetét, tapasztalátát gyűjtöttük ezen az oldalon össze, akik kapcsolatban állnak cégünkkel és mindennapi munkájukban alkalmazzák az Agro-Békés Kft által kínált technológiákat.
Tovább a Gazdatapasztalatokhoz

 

Amiben a legjobbak vagyunkAmiben a legjobbak vagyunkAmiben a legjobbak vagyunk

 

Eszközök

Eszközök