CASE IH Maxxum Signature Edition

LEGYEN ÖNÉ A LIMITÁLT SZÉRIA!

 

A CASE IH az Ausztriában, St. Valentinban gyártott traktor által elért nemzetközi sikerek méltó ünnepléseként, több, limitált kiadású, „Signature Edition” modellt mutatott be.

 

A MAXXUM „Signature Edition” modellek számos extra opcióval, korlátozott számban és ideig rendelhetők az AGRO-BÉKÉS KFT-nél!

 

A „Signature Edition” csomag választható opcióként, korlátozott ideig elérhető a 160 LE-s (118 kW) Maxxum 145 és a 165 LE-s (129 kW) Maxxum 150 modellek standard, Multicontroller és CVX verzióiban. A csomag tartalma a Jerome Increase Case aláírásával ellátott gépháztető, egyedi LED közúti fényszórók, az ’Old Abe’ logóval ellátott, bőrborítású kormány, szőnyeg, Bluetooth rádióval szerelt hangrendszer és az automata klímaberendezés. A lista a standard Maxxum modellek esetében a Grammer Dual Motion üléssel, míg a Multicontroller és CVX modellek esetén a Grammer Maxximo Evo üléssel egészül ki.

 

 

Látogasson el hozzánk és ismerje meg kínálatunkat, vagy vegye fel a kapcsolatot területileg illetékes Értékesítőinkkel! 

Akciónk a készlet erejéig érvényes. 

>> KAPCSOLAT

 

További részletes információkért online is regisztrálhat és kollégánk felkeresi elérhetőségein!

 

 

 

TECHNIKAI LEÍRÁS A MODELLRŐL - A DLG tesztje alapján a CASE IH Maxxum 145 Multicontroller a világ legüzemanyag-takarékosabb szántóföldi traktorja!

 

Az új, 3 x 8 sebességes (24 / 24 fokozatú) ActiveDrive 8 sebességváltóval ellátott Case IH Maxxum 145 Multicontroller a Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft (DLG) (Német Mezőgazdasági Társaság) által végzett PowerMix teszten a négyhengeres traktorok között az eddigi legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztást érte el. Az Agritechnica 2018 kiállításon az „Év Gépe” díjat elnyert új modell 258 g/kWh átlagos üzemanyag-fogyasztást ért el szántóföldi munka során, ami 9,5%-kal alacsonyabb, mint a legközelebbi versenytárs által rögzített 282 g/kWh-os érték.

A tesztet a DLG Frankfurt melletti teszt központjában hajtották végre a DLG PowerMix fékpad segítségével. Ez a létesítmény a világon a leghatékonyabb ilyen jellegű mérésekre, mivel a mérnökök itt képesek valódi munkakörülményeket reprodukálni.

 

A tipikus traktorterhelést alapul véve a DLG 14 terhelési ciklusban végzett méréseket. Ezek alapján határozták meg a teljes üzemanyag és AdBlue fogyasztást, a teljesítményt és végül az energiahatékonyságot. A ciklusok tükrözik a tipikus szántóföldi és szállítási munkákat részleges és teljes terhelés mellett. A vizsgálatok általános talajművelési feladatokra vonatkoznak, mint az ekével vagy kultivátorral végzett feladatok, valamint a kardántengellyel és a hidraulikus rendszerrel végzett vegyes munkálatokra is kitértek, melyet szerves trágyaszóróval és bálázóval végeztek. Nehéz és könnyű szállítási feladatokat is reprodukáltak annak érdekében, hogy átfogó képet kapjanak a traktor munka közbeni energiahatékonyságáról. Az eredményeket ún. Powermix számban összegzik, amely pontos képet ad a különböző traktor modellek üzemanyag hatékonyságáról valódi munkakörülmények között.

 

A Maxxum 145 Multicontroller 4,5 literes, négyhengeres, turbófeltöltős és intercooler-es FPT motorral működik, amely megfelel a Stage IV kibocsátási előírásoknak a Hi-eSCR szelektív katalitikus redukáló rendszerrel, mely 107 kW (145 LE) névleges teljesítményt kínál 2200 fordulat esetén, és akár 118 kW-os (160 LE) teljesítményleadásra is képes, Power Managment funkcióval. A maximális 114 kW-os (155 LE) és 129 kW-os (175 LE) a Power Management teljesítményt 1800 fordulat/percnél éri el. A DLG PowerMix tesztje során a Maxxum átlagosan 258 g/kWh üzemanyag-fogyasztási értéket mutatott, fajlagos fogyasztása pedig 230-302 g/kWh közé esett (230 g/kWh forgóboronával 100% -os terhelésnél és 302 g/kWh, amikor bálázóval üzemelt).

 

Az eredmény egyik kulcsfontosságú tényezője volt a traktor ActiveDrive 8 sebességváltója, mely új, csoport-terhelés alatt kapcsolható váltó, amely nyolc váltási lehetőséget biztosít három tartományban. Ez a sebességváltó mostantól minden 116LE és 145LE közötti Maxxum Multicontroller traktorban elérhető az ActiveDrive 4 (16 x 16, 40km/h, fél Powershift) és a fokozatmentes, 50 km/h, CVXDrive (CVT) sebességváltó alternatívájaként. Az ActiveDrive 8 olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek még hatékonyabbá és pihentetőbbé teszik a vezetést, és olyan energiaigényes feladatokra is alkalmas, ahol a nyomaték megőrzése kritikus fontosságú, például a talajművelés vagy nagyméretű kaszák működtetésekor, mivel a tengelykapcsoló pedál használata nem szükséges a sebességváltáshoz.

 

Az ActiveDrive 8 első tartományát, amely maximum 10,2 km/h sebességig terjed, nehezebb vonómunkákra és nagyon alacsony sebességet igénylő munkákhoz tervezték, de mászófokozattal is elérhető. A második tartomány a szántóföldön végzett munkák, szálastakarmány-betakarítás és a homlokrakodót igénylő feladatok közel 90%-át fedi le, lehetővé téve, hogy a traktor teljes terhelés mellett nyomaték probléma nélkül dolgozzon 1,6-18,1 km/h sebességgel. A sebességváltót úgy alakították ki, hogy közúti közlekedés esetén képes legyen elindulni a harmadik tartományban. A Smart Range Shift funkció lehetővé teszi a gyors váltást a harmadik tartományig, amellyel elérhető akár az 50 km/h közúti sebesség is.

 

Nagy örömmel tölt el bennünket a DLG tesztjének eredménye, hiszen a teszt teljesen objektív, és minden piaci szereplő etalonnak tartja az egész világon"- mondta Vincent Hazenberg, a Case IH termékmarketing igazgatója. "Az üzemanyagköltségek ma már minden mezőgazdasági termelő számára fontos szempontot jelentenek, tehát a hatékonyság maximalizálása elengedhetetlen a termelési költségek minimalizálása érdekében. A DLG teszt azt bizonyítja, hogy az új Maxxum 145 Multicontroller az innovatív ActiveDrive 8 sebességváltóval a mezőgazdasági termelők számára egyértelmű előnyökkel jár ezen a területen.